Monday, April 23, 2012

Tutti frutti ^^

Date: 23.04.2012
Location: Tutti Frutti, Bukit Tinggi, Klang
p/s: Looks like so yummy and this is my first time visit tutti frutti, sounds bad huh??@@ Anyway, the flavor i chose was Peach and another flavor chose by my cousin was Mango, taste not bad ^^



Date: 23.04.2012
Location: Tutti Frutti, Bukit Tinggi, Klang
p/s: Snap for fun 1 xD, is this look nice..??

 Again same place and date and also same person ^^
Snap 2 for fun xD

 
 Wahaha...the effect for this photo look alike when i am ready for snapping the photo, her head comes out in sudden...wahaha...xD again snap 3 in that shop ^^

总结其实今天的我并不是很开心,因为某些原因让我一起身就真的觉得很不爽。没想过今天会和他闹得那么僵,然后完全影响我的心情,虽然事后还是有说话,不过感觉很像很怪。这几天,他的心情忽高忽低,不过我能理解的,我也为他担心可是我却无能为力的为他分担一些痛苦,所以我也不懂我该做什么。只是能在他胡思乱想的时候给与他一些正面的安慰,虽然我不懂有没有对他产生任何作用。希望他能够尽快得好起来啦,看到他这样我也不是很开心。

No comments: